Ulubieńcy pielęgnacji

Noo długo nic nie było, trochę lenistwo a trochę brak pomysłu na wpis, wody lać nie będę więc musiałam mieć konkretny temat, i oto jestem. Postanowiłam tych ulubieńców podzielić na dwie części jedną pielęgnacyjną a drugą kosmetyczną bo w innym wypadku był by to  naprawdę bardzo dłuuugi wpis. 

Zaczynamy.. 
pójdę bardzo chronologicznie i krok po kroku przejdziemy przez całą pielęgnację. 


Na 1 miejscu stawiamy demakijaż a do tego w ostatnich miesiącach używałam płynu micelarnego AA formuła biozgodności, do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. U mnie około 3 lat temu wyszło to z czym do tej pory nie miałam problemu, czyli właśnie reakcji alergicznych na poniektóre produkty i tego że często miewałam podrażnioną skórę właśnie przez produkty które działały na moją cerę za silnie. Ten płyn sprawdził się u mnie naprawdę bardzo dobrze, świetnie radził sobie z makijażem twarzy i oczu jednoczenie pielęgnował aby moja skóra faktycznie była nawilżona i oczyszczona. Do każdego z produktów znajdziecie link na samym dole :) 


Zalety:
1. duża pojemność (400ml) 
2. oczyszczenie 
3. detoks
4. nawilża
5. zawiera kolagen 
6. testowany dermatologicznie 
7. bezzapachowy 
8. posiadanie składników aktywnych 

Wady: 

1. duża pojemność nie sprzyja podróżowaniu z produktem 
(zawsze można przelać do mniejszej buteleczki) 


2 miejsce, oczyszczenie liśćmi manuka, żel myjący, normalizujący na dzień/na noc 
jest to żel myjący od Ziaji o bardzo fajnym działaniu dokładnego oczyszczenia naszej cery. Jak dla mnie spisał się na 5+ ! świetnie oczyszcza, po niedługim czasie używania zredukował zaczerwienienia, oraz znacznie zmniejszył wypryski co oczywiście jest wielką zaletą. 

Zalety: 
1. oczyszcza
2. redukuje zaczerwienienia
3. zmniejsza wypryski 
4. przyjemny zapach
5. wydajność 
6. cena 
7. dostępność 






3 miejsce, z tej samej serii oczyszczania liśćmi manuka Ziaja przygotowała dla nas również tonik psikany o bardzo podobnych właściwościach jak żel ale również pełni on dodatkowe funkcje, działa ściągająco na rozszerzone pory, usuwa pozostałości makijażu, tak samo jak żel jest on do pielęgnacji twarzy na dzień/na noc. Kolejny produkt który sprawdził się świetnie 


Zalety: 
1. formuła
2. właściwości które nam daje 
3. cena
4. pojemność 
5. dostępność 



miejsce 4 krem naturalny, oliwkowy. zużyłam już kilkanaście opakowań więc chyba to mówi samo za siebie że jak dla mnie krem jest genialny. świetnie nawilża skórę, a chyba większość z nas właśnie tego oczekuje w zimowe dni, krem oprócz świetnego nawilżenia działa bardzo dobrze łagodząco na wszelkie podrażnienia 


Zalety:
1. świetne nawilżenie 
2. działania kojąco-łagodzące 
3. cena
4. dostępność 



Linki do produktów : 

Żel myjący -http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/twarz/3605,zel-myjacy-normalizujacy-na-dzie-na-noc 

Krem oliwkowy - http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/twarz/1733,naturalny-krem-oliwkowy 

Tonik oczyszczający - http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/twarz/3603,tonik-zwezajacy-pory-na-dzien-na-noc

Płyn micelarny - https://www.rossmann.pl/Produkt/AA-Formula-Biozgodnosci-tonizujacy-plyn-micelarny-3w1-cera-normalna-i-mieszana-400-ml,415445,7026 


Komentarze

  1. Ziaja to moja ulubiona marka a ostatni wymieniony przez Ciebie produkt - krem oliwkowy - to istotny must have w moim domu. Jeśli chodzi o AA ostatnio natknęłam się na tę markę w Rossmanie ale nie zdecydowałam się na kupno bo nigdy o niej nie słyszałam. A szukam właśnie skutecznego płynu do demakijażu. Więc następnym razem skorzystam z Twojej propozycji i kupię :3

    Pozdrawiam,
    Morning Lark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało polecam, ja jestem zadowolona i jako że zawsze rzetelnie sprawdzam produkty to spokojnie wiem ze to dobry wybór ☺

      Usuń
  2. Uwielbiam tę firmę, mam wiele kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja i jej pielęgnacja chyba jeszcze nigdy mnie nie zawiodła :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem oliwkowy to moj musthave. Jesli chodzi o demakijaz to chyba jednak zostane przy plynie micelarnym z Bielendy - carbo detox z aktywnym weglem ale to tylko przez moja skore. Tak to chetnie bym przetestowala :)

    natix86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko będziesz miała okazję to spróbuj ;)

      Usuń
  5. Widzę tu kilka produktów z Ziaji. Uwielbiam tą firmę i ich kosmetyki. Akurat tych nie próbowałam, ale może czas je sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie! i tak samo jak ty uwielbiam ich produkty ♥

      Usuń
  6. Ziaja to bardzo dobra i tania firma, mam od nich kilka kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaja bardzo znana firma 😉 z liscmi manuka jeszcze nic nie uzywalam a opinia jest naprawde dobra. Moja uwage przykul zel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować, u mnie się sprawdził świetnie ☺

      Usuń
  8. ziaja ma fajne kosmetyki nie dorgie ale skuteczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Długo używałam tego żelu z ziaji,u mnie sie nie sprawdził,nie zrobił kompletnie nic z moją cerą :(
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze to co sprawdza się u innych sprawdzi się u nas, taki urok różnorodności kosmetyków ;c

      Usuń
  10. Uwielbiam Ziaję! Seria z liśćmi manuka jest super! Krem na noc z kwasem polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tego mi brakuje z tej serii, zamierzam się zaopatrzyć aby ta "kuracja" była kompletna ;)

      Usuń
  11. Ziaja jest super. Mam kilka ulubieńców z tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również to co pokazałam to namiastka moich skarbów ☺

      Usuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl