Makeup Revolution Rose Gold & Elixir

Zapraszam was dzisiaj na wpis o dwóch "nowościach" od makeup revolution, będzie to recenzja połączona z oprowadzeniem po tych produktach dla osób które wahają się nad kupnem.


W ostatnim czasie bardzo kultowe paletki cieni od makeup revolution w ciepłych tonacjach przypominające tabliczki czekolady w matowo-złotym i różowo-złotym wykończeniu.




Elixir. 
Paletka składająca się z 16 cieni w dwóch różnych wykończeniach

13 matowych 
3 perłowe  

dodatkowe wyposażenie :
-Szerokie lusterko
-dwustronna pacynka

Jeżeli chodzi o pigmentacje cieni, uważam że pigmentacja w paletce za 40 zł jest bardzo dobra. Cienie są miękkie, ładnie rozpracowują się na powiece zarówno palcem jak i pędzelkiem, jest możliwe budowanie intensywności koloru w zależności od dokładania cienia. Mamy szerokie pole do popisu w stworzeniu makijażu dziennego jak i wieczorowego. 
Tą konkretną paletkę uważam za bardzo dobrą jakościowo i fajnie skomponowaną kolorystycznie, zdecydowanie na ten czas modną. Warto wspomnieć też przy tej paletce że po otworzeniu zaskakuje nas bardzo przyjemny zapach może nie aż tak bardzo przypominający tabliczkę czekolady ale zdecydowanie słodką i przyjemną nutę zapachową. 






Rose Gold
Paletka składająca się z 16 cieni w trzech różnych wykończeniach

1 perłowy
7 metalicznych 
8 matowych 

dodatkowe wyposażenie:
-szerokie lusterko
-dwustronna pacynka


Siostra poprzedniej paletki ale już w bardziej odważnym wykończeniu. 
Tak jak w paletce elixir jakość cieni jest również bardzo dobra, współpracują one bardzo dobrze, jest możliwość budowania krycia i w matach i w metalicznych cieniach, praktycznie z każdym cieniem pracowało mi się bardzo dobrze prócz jednego o nazwie Luxe ( na samej górze prawy róg ) z tym metalicznym cieniem pracuje mi się ciężko, cień się kawali przez co nałożenie go równomiernie jest trudne. Niezależnie czy wcześniej nałożyłam bazę lub korektor tworzył on łaty i makijaż oka nie wyglądał dobrze. Ta paletka również posiada wdzięczny słodki zapach. 


Ogólnie dwie te paletki oceniam bardzo pozytywnie, zabawa z nimi jest przyjemna i efekty pracy są zadowalające, są one dość solidnie wykonane, posiadają szerokie lusterko które może być przydatne w podróży. 

Przelicznik: 

Obydwie paletki posiadają 

2 cienie po 2.44 g 
14 cieni po 1.22 g
 cena jednego cienia  wynosi 2,49 zł

Linki do paletek : 

Elixir - https://www.cocolita.pl/cienie-do-powiek/makeup-revolution-elixir-chocolate-paleta-cieni-do-powiek?from=listing&campaign-id=19

Rose Gold - https://www.cocolita.pl/cienie-do-powiek/makeup-revolution-rose-gold-chocolate-paleta-cieni-do-powiek?from=listing&campaign-id=19 

Komentarze

  1. Świetne kolorki ! Ja posiadam już jedna paletkę z tej firmy i jestem z niej mega zadowolona 😘 chyba już pora zaopatrzyć się w następna do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paletek od makeup revolution posiadam 6 i z każdej jestem zadowolona ♥ ta marka idzie coraz bardziej do przodu a mnie jako miłośniczkę tanich i dobrych kosmetyków bardzo to cieszy ☺

      Usuń
  2. podoba mi się gama kolorów obu paletek i to urocze opakowanie :) fajniutka recenzja :)
    pozdrawiam :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza jest świetna, uwielbiam te kolory i już w sumie mam jedną podobną czekoladkę. ;) ta ma jednak zdecydowanie ładniejsze opakowanie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki z tej "złotej" edycji mają o wiele że tak powiem, bogatsze opakowania, wyglądające bardziej przyciągająco zarówno z opakowania jak i gamy kolorystycznej ☺

      Usuń
  4. Nie znam się ale można kupić na prezent dla siostrzenicy? Fajna napisana recenzja nawet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubi ciepłe odcienie to oczywiście ☺♥

      Usuń
  5. Paletka kompletnie nie w moim stylu, ale niektóre kolorki są bardzo urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie każdemu da się wszystkim dogodzić ;) ale zgadzam się z urokliwością poniektórych kolorów ☺

      Usuń
  6. Obie paletki bardzo ładne i mi się podobają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się niedawno nad zakupem którejś z tych paletek, ale koniec końców zdecydowałam sie na inną z tej samej firmy, z której nie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każda jest dobra ale i tak uważam że ta marka na przestrzeni lat bardzo się rozwinęła i na czas obecny mają super kosmetyki ☺♥

      Usuń
  8. piękne są te paletki mam prawie wszystko z tej serii ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze poluje na rozświetlacze czkoladki ☺

      Usuń
  9. Jeszcze nie testowałam tych paletek.
    Rose Gold bardziej przypadła mi do gustu, uwielbiam metaliczne cienie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo warto, i pigmentacja metalicznych jest boska ☺

      Usuń
  10. Jakie one są cudowne >3
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/2017/08/bielenda-carbo-detox.html

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl