Pielęgnacja moich włosów + porównanie dwóch produktów

Zapraszam was dzisiaj na wycieczkę po mojej pielęgnacji włosów i bonusowo na porównanie dwóch produktów również do pielęgnacji włosów. 

Dzisiaj pod lupę bierzemy szampon i odżywkę dwóch różnych marek/firm kosmetycznych ale są to produkty które we wspólnym działaniu u mnie tworzą cuda! 

Mam włosy krótkie, niewiele przekraczające ramiona 
z ich stanem bywa różnie raz są szybko przetłuszczające się a raz suche więc pielęgnacja ich jest stale zmienna. zacznijmy więc opisywać produkty które urzekły moje włosy ☺ 

zaczniemy schematycznie od mycia po odżywkę. 
Pierwszym produktem jest szampon Bebeauty, produkt sklepu biedronka. Niedawno zagościł na półkach w dość fajnej cenie bo z tego pamiętam kosztuje/kosztował ok 5 zł, 

co zawiera?

Complex olejków oraz kreatynę. 

Jakie ma właściwości? 

ten produkt na celu ma regenerację oraz odżywienie więc myślę że jest fajnym rozwiązaniem dla osób które nie przepadają za stosowaniem oddzielnie odżywki. Przeznaczony jest dla włosów suchych i zniszczonych. 

zapewnienia producenta. 

producent informuje nas że produkt nie posiada parabenów oraz sylikonów i przetestowany jest deramtologicznie. 

Kilka lat temu moja fryzjerka poleciła mi szampon Pantene który okazał się strzałem w dziesiątkę i według mnie jego dodatkową zaletą było to że przełożenie jakości do ceny jest w porządku bo dobre oczyszczenie, regeneracje i odżywienie razem miałam w cenie 13-15 zł aż po pewnym czasie znalazłam prawie identyczny zamiennik. 





Jak widzicie produkty wyglądają niemal identycznie, przynajmniej jak dla mnie. 
U mnie obydwa się sprawdziły i jestem bardzo zadowolona  z tego że znalazł się fajny tańszy zamiennik mojego dotychczasowego klasyka pielęgnacji włosów. 


Teraz czas na odżywkę.. 

Drogeryjna i niedroga, łatwo dostępna i super cenie. 
czyli odżywka z Isany produkt marki sklepów rossmann. 
moi drodzy w teorii pożegnaliśmy wakacje i upalne dni ale pielęgnacji włosów nie!
ja na czas wyjazdów i dużych uderzeń słońca poszukiwałam produktu który zapewni mi ochronę i regeneracje i taki w sumie przypadkiem znalazłam. " ISANA ekspresowa kuracja " 


Co zawiera? 

3-składnikowy kompleks olejkowy arganowy, bambusowy i olejek pestek moreli. 


Właściwości? 

ma nasze włosy pielęgnować jednocześnie nie obciążając, daje łatwość rozczesywania. 

Tak samo jak szampon kilka lat temu miałam swoją ukochaną odżywkę której właśnie odżywka isany jest zamiennikiem a mowa o odżywce... 
  




Znów mamy do czynienie ze świetnym zamiennikiem w niższej cenie. Jak dla mnie jedna i druga odżywka spełniała swoje zadania znakomicie! 
+ zapach który jest boski, jeżeli oczywiście lubicie słodkie zapachy. 

Moi drodzy u mnie to na tyle, mam nadzieje że podpowiedziałam wam może w wyborze produktów do pielęgnacji włosów, jeżeli macie jakieś kosmetyki które polecacie śmiało piszcie w komentarzu a jak macie o nich recenzje to jeszcze lepiej! 

Pozdrawiam cieplutko ☺


Link do poprzedniego posta---> https://gabriellamov.blogspot.com/2017/09/recenzja-torebki.html
Link do instagrama---> https://www.instagram.com/aletonaprawde_ja_/ 
kontakt e-mail---> gabrysia09leonczak@interia.pl


Komentarze

  1. Uwielbiam ten szampon jeden z moich ulubionych <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie również, niezależnie od stanu moich kłaczków ☺

      Usuń
  2. Niczego jeszcze nie próbowałam, ale myślę, że będę musiała :) Super wpis! Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam tych zamienników, ale skoro sprawują się równie dobrze, to może warto ;) Albo poszukać innego zamiennika do swoich włosów ;)
    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli w sumie czasem wyjdzie na to, że tańszy zamiennik jest lepszy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kosmetykach na tyle fajna jest różnorodność produktów że można właśnie zleźć tańszy i lepszy zamiennik bądź równie dobrze porównywalny :)

      Usuń
  5. Szczerze.. sama nie zauwazylam róznicy przy szamponach, aż sie musaialm przyjrzec zeby zobaczyć, że chodzi o zupelnie inną markę!
    Osobiście nie używalam ich, bo moje wlosy nie wymagają 'naprawy' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet bez względu na to czy włosy potrzebują tej naprawy czy nie szczerze polecam ten szampon i odżywkę, dostarczane olejki zawsze pomagają w utrzymaniu prawidłowej budowy włosa ☺

      Usuń
  6. Oj nie lubię marki Pantene bardzo źle działa na moje włosy, ale za to Isanny używam i mają świetnie składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto spróbować zamiennika bo jest naprawdę świetny!
      a produkt isany równie dobry ☺

      Usuń
  7. Sama używam Pantene, ale skoro znalazłaś zamiennik to i ja go wypróbuję. Tym bardziej, że jest w korzystniejszej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam warto spróbować a w połączeniu z odżywką daje jeszcze lepszy efekt! ☺

      Usuń
  8. Bardzo przydatny post ! Na pewno wypróbuję ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też używam szamponu Pantene i jestem zadowolona, a odżywek muszę spróbować może akurat sprawdzą się do moich włosów ☺
    https://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie kondycja włosów jest w kratkę raz taka, a raz taka a ta odżywka nie zależnie od potrzeby włosów działa świetnie!

      Usuń
  10. Bardzo fajne porównanie :) Na razie żadnego z tych kosmetyków nie miałam
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! cieszę się bardzo i tak samo bardzo zachęcam do spróbowania bo warto :)

      Usuń
  11. Super porównanie :) Ja niestety nie lubię używać odżywek w spray'u.. Wolę wcierać olejki na końcówki :) Ale może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl