Recenzja.. torebki

Witajcie serdecznie! dzisiaj recenzja nie kosmetyku lecz torebki! 
opowiem wam jakie są moje spostrzeżenia na temat konkretnej torebki oraz strony na której ją zamówiłam. 

a więc tak.. przed rozpoczęciem roku szkolnego zamówiłam torebkę ze strony "Etorebka" strona wydawała się fajna, z fajnymi produktami w niskich cenach 
ja za swoją torebkę zapłaciłam 29 zł jest to nie wiele dlatego tym bardziej byłam zadowolona że udało mi się znaleźć coś czego szukałam a za razem nie wydać na to dużo pieniędzy. 
Na przesyłkę czekałam niedługo chociaż było z nią sporo zamieszania, sklep ma w swojej ofercie możliwość wysłania paczki listem priorytetowym za pobraniem i taką też opcję przesyłki wybrałam niestety dzień po złożeniu zamówienia kiedy dostałam wiadomość że nie zostały wpłacone pieniądze na konto sprzedającego, okazało się że możliwości wybrania takiej formy przesyłki najzwyczajniej w świecie nie ma. Na torebkę nie czekałam długo a kiedy już przyszła.. niestety wielkie rozczarowanie (zdjęcie torebki na stronie)





zacznijmy więc porównywanie. 


Zgodność zdjęć z rzeczywistością. 

absolutnie! produkt kompletnie nie zgadza się ze zdjęciem żałuje że nie mam sprzętu do zrobienia zdjęcia aby wam pokazać różnice. 

jakość wykonania. 

Jest ona na słabym poziomie, torebka na zdjęciu wygląda bardzo ładnie i na w miarę porządnie wykonaną tym czasem materiał jest "tandetny", niesamowicie śmierdzi a łączenie pasków z torebką jest to kwestia przewleczenia dwóch nitek na krzyż, paski powinny być łączone od wnętrza torebki ( na zdjęciu ) łączenie jest na zewnątrz, mała pojemność do szkoły na pewno się nie sprawdzi. 

Ogólne podsumowanie. 

Może i za takie pieniądze nie mogę się spodziewać nie wiadomo jak świetnego wykonania ale to co do mnie przyszło nie było moim zdaniem warte nawet 15 zł, byłam niemile rozczarowana no ale cóż.. przestroga dla mnie oraz dla was! 

Jeżeli kiedyś mieliście jakieś torebki z tej strony piszcie koniecznie jak wam się sprawdziły! 
Pozdrawiam cieplutko! ☺ 


Link do strony z torebkami ----> http://etorebka.com/ 
Link do mojej torebki -----> http://etorebka.com/shop/ibbie-kopia/ 
Link do poprzedniego posta ----> https://gabriellamov.blogspot.com/2017/09/o-jeden-dzien-blizej.html 
Link do mojego instagrama----> https://www.instagram.com/aletonaprawde_ja_/ 
kontakt e-mail ---> gabrysia09leonczak@interia.pl 



Komentarze

  1. Torebka wygląda bardzo ładnie i jeszcze ta kusząca cena :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko kusi, wygląda, cena szkoda że po otrzymaniu paczki już nie było tak fajnie :")

      Usuń
  2. fajna torebka, jest w moim stylu

    https://moddnieurodnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładnie wygląda na zdjęciu, szkoda że w rzeczywistości już nie :(

      Usuń
  3. Co z tego, że na zdjęciu wygląda ładnie skoro śmierdzi i jest źle wykonana. Szkoda, że tak słabo się sprawuje. Mam nadzieję , że kolejne torebki będą lepszym wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to, wygląd nie odpracuje jakości która jest najważniejsza
      żadna z nas nie chciałaby iść przez miasto i nagle ups.. urwane ramię torby a cała zawartość lata po chodniku.

      Usuń
  4. No cóż bywa i tak. dlatego warto zastanowić się gdzie zrobić właściwe zakupy:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze myślałam że będę miło zaskoczona ;(

      Usuń
  5. Sam znam ból spowodowany zakupioną rzeczą niezgodną ze stanem internetowym. Przykro mi że ciebie to też spotkało. Jak najmniej takich przypadków

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz zdarzyło mi się aż tak wielka wtopa związana z zakupami przez internet

      Usuń
  6. Jak za te pieniądze, to torebka wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że taka wtopa z tą torebką na zdjęciach wygląda ładnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że nie zamawiam torebek przez internet .. Kurcze za taką cenę sama bym się skusiła. Nieważne, że tania nie powinna śmierdzieć i być zrobiona na taki odpieprz, to już w chinczykach można lepsze dostać. Życzę udanych zakupów torebek następnym razem a nie takich rozczarowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam szczerą nadzieje miłego zaskoczenia a nie rozczarowania no ale niestety, przestroga zamawiania z internetu

      Usuń
  9. Ja nie odważyłabym się kupić torebki przez neta.. Wolę iść do sklepu i sobie ją pooglądać z bliska ;)
    Często kupuje torebki w Reserved i polecam Ci tam zajrzeć :) Może znajdziesz tam tą jedyną !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl