Jesień


Ostatnio na różnych blogach czytałam wiele postów odnoszących się do jesieni. Wiele blogerów/blogerek pisało o tym jak spędzać jesienne wieczory albo dlaczego akurat lubią tą porę roku, raczej jestem człowiekiem kochającym ciepłe dni ale jak dla mnie Polska jesień też ma swoje zalety! 

Nie od dzisiaj wiadomo że Polska jesień jest najpiękniejsza! 
Kolorowe liście, cudowne wschody słońca i masa innych zalet, dzisiaj ja postanowiłam napisać dlaczego jesień uważam za najpiękniejszą. Jadąc ostatnio wcześnie rano tramwajem do szkoły byłam świadkiem zimnego ale niesamowicie pięknego poranka, przejazd przez Wisłę, widok na pałac kultury i słońce unoszące się w chmury spowodowało że na chwilę zamarłam, zaczęłam zastanawiać się dlaczego tak bardzo podoba mi się to co widzę, dlaczego uśmiech na mojej twarzy o godzinie 7 rano wywołuje  wschodzące słońce i liście w wielu różnych kolorach. Przyznam że kocham rano jeździć do szkoły i być świadkiem tych zajść, kocham też spacery i słońce przebijające się południem przez drzewa, kocham też spoglądać w górę i widzieć klucze ptaków odlatujących w dal.. znak jesieni. 




Jesienne wieczory.. Och! świece, pachnące cynamonem i jabłkiem świece 
nie powiecie mi że nie uwielbiacie jesieni też za to że wieczór możecie spędzić pod kocem z książką lub przy serialu i zapachu który rozprowadza się po całym pokoju, ciepła herbata lub kakao powoduje że środek waszego ciała rozpływa się w cieple, lampki czy własnoręcznie zrobione świeczniki dekorują stoły, biurka i parapety wprowadzając w magiczny nastrój, jak ja to uwielbiam. 




Z czym kojarzy mi się jesień?
w sumie nie mam pojęcia czemu ale jesień kojarzy mi się z kreatywnością, myślę też że wiele blogów zaskoczy nas pomysłami DIY na udekorowanie pokoju aby wprowadzić go w jesienny klimat. Tak jak wyżej wspomniałam świeczki i własnoręcznie wykonane lampiony to świetna ozdoba "jesiennego pokoju" z niecierpliwością czekam na te poradniki, filmy i wpisy. 

A wam z czym kojarzy się jesień? 


Poprzedni wpis---> https://gabriellamov.blogspot.com/2017/09/szkoa.html 

Instargam---> https://www.instagram.com/aletonaprawde_ja_/

Kontakt e-mail---> gabrysia09leonczak@Interia.pl 




Komentarze

  1. Cynamon bardziej mi się chyba kojarzy ze świętami. A taki u mnie najbardziej kojarzony zapach to chyba suszonych jabłek. Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ogólnie cynamon kojarzy się z tymi zimniejszymi miesiącami, świecami :)

      Usuń
  2. Mnie jesień kojarzy się z ciepłymi swetrami - uwielbiam nosić golfy i kardigany! Poza tym kapelusze i wszelkie inne fikuśne nakrycia głowy. A tak niemodowo to na pewno herbata z pomarańczą, miodem i goździkami, długie wieczory spędzone na wyszywaniu i haftowaniu oraz nadrabianie braków w książkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi głównie jesień kojarzy się z kocem, ciepłą herbatą i lampkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli pokojowe jesienne nastroje, również uwielbiam ♥☺

      Usuń
  4. Mi jesień kojarzy się z czasem nostalgicznym. Dla mnie to czas przemyśleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy czas jesieni interpretuje na wiele różnych sposobów, faktycznie czas zimnych wieczorów można poświęcić na myślenie, planowanie ☺

      Usuń
  5. cudowne zdjęciaaa!

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mieszkasz w Warszawie? Zazdroszczę.
    Największym minusem jesieni jest nadchodząca (nie zawsze, na szczęście) depresja. Jesień jest piękna, owszem, o ile nie leje. I z tym mi się kojarzy. Z zabawami w soboty z przyjaciółką w podstawówce, mile spędzone wieczory.

    http://screatlieve.blogspot.com
    http://www.youtube.com/watch?v=eWBdJ1JeS7A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Warszawa jest piękna jesienią, ogólnie uwielbiam panoramę warszawy i fakt! jest pięknie jeśli nie leje ;')

      Usuń
  7. A mi jesień kojarzy się z barwami szalonymi, przebijającym się słońcem przez pajęczyny i z książką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko najgorsze zimne poranki ale piękno jesieni wybacza wszystko :)

      Usuń
  8. Dla mnie jesień to przede wszystkim kolorowe liście, których jest duzo wokół mojego domu, dodatkowo to wieczory z łupkiem gorącej herbaty, ciepłe skarpety i najlepsze książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż mi się przypomniały frotowe grube skarpetki i do tego kubek gorącego kakao ♥

      Usuń
  9. Uwielbiam jesień i te wieczorne siedzenie pod kołdrą z laptopem <3! Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, takie wieczory każdy bloger kocha najbardziej ☺ dziękuje bardzo! ♥

      Usuń
  10. U mnie jutro pojawi się taki jesienny wpis :) Wprawdzie u mnie nadal ponad 30 stopni i pelne slone, ale troche jesiennego klimatu w domu z pewnoscia nam nie zaszkodzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę ciepła, u nas przez ostatnie dni było fajnie teraz zaczęły się deszcze i zimne dni, jesienny klimat zawsze wprawia w super nastój ☺

      Usuń
  11. Jesień typowo kojarzy mi się z ciepłem świec, herbaty, kocyka i miłej książki obok ❤ Jedyny powód by kochać jesień.. Bo wyjście z domu to dla mnie problem :)
    https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczególnie uwielbiam wychodzić rano kiedy naprawdę wschód słońca powala na kolana ☺

      Usuń
  12. Mnie jesień kojarzy się z wieczorami z herbatką i książką. Uwielbiam to. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień też jest chyba świetną okazją do nadrobienia zaległości książkowych :)

      Usuń
  13. Mi jesień kojarzy się z nostalgią, z eiepłymi płaszczami, książką pod kocykiem. z zapachami wanilii, pomarańczy, cynamonu i goździków :) www.misslaura.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie, jesień to też taka "rewia mody" widać płaszcze, swetry, golfy same cudowności, Mmm herbata z goździkami ♥♥

      Usuń
  14. Jesień to moja ulubiona pora roku. Kojarzy mi się z kolorami, ciepłymi kocami i sweterkami. Najbardziej z jabłuszkiem zapiekanym w piekarniku. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o a najlepiej takim z ciepłym ryżem i śmietanką ☺♥

      Usuń
  15. Mi jesień kojarzy się z cieplutkimi sweterkami, pochmurną,ponurą pogodą, rozmyślaniem, przemijaniem, ale też z kolorowymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciepłe swetry to nieodłączna część jesieni! zdecydowanie widzę że pojawiają się one w większej, zdecydowanie większej części komentarzy! ☺

      Usuń
  16. fahny wis

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciepła herbatka,kocyk i dobry serial to dla mnie jesień 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że większości jesień kojarzy się z tym samym z "domowym ciepłem" ☺♥

      Usuń
  18. Z czym się kojarzy? Z przesiadywaniem w domu bo jest wcześnie noc z czym hm? Z oglądaniem filmów też i w sumie to z grzybami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, w końcu coś innego fakt grzyby to chyba też nieodłączna część jesieni ☺

      Usuń
  19. Ciepłe papcie, kubek gorącej herbaty... dobra książka bądź film... świeczki, nastrojowe lampki (np. Cotton Balls)... :) Cynamon, imbir... zbieranie grzybów... kolorowe liście, charakterystyczny trochę ostrzejszy zapach powietrza o poranku... <3 To właśnie z tym kojarzę jesień, uwielbiam tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/2017/08/bielenda-carbo-detox.html

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl