Słowami wstepu

"1" post nie będzie się teoretycznie różnił niczym od każdego pierwszego posta na każdym nowym blogu, standardowo przedstawię się i opowiem kilka rzeczy o sobie po czym przejdę do opisywania jakie mam plany na bloga. Więc zaczynamy.. Aaa i jeszcze od razu powiem że będzie to raczej dłuższy post więc jeżeli nie lubicie długich i nużących opowieści macie dwa wyjścia, albo ominąć te długie wypociny albo przejść do momentu który was najbardziej interesuje,  umówmy się że każdy bardziej ważny i istotny punkt oznaczę kropką w nawiasie 
---> (.) podkreśloną również na czerwony kolor, teraz zaczynamy.. 


Nazywam się Gabrysia stąd też nazwa bloga Gabriella z tego co mi się wydaje dwie formy Gabriela i Gabriella są poprawne ( jeżeli wiecie coś na ten temat to piszcie ) jednak podwójne "L" jest tylko tutaj takim dodatkiem. Mam 16 lat, urodziłam się 9 lipca 2001 roku. Zostałam przyjęta do szkoły gastronomicznej w Warszawie na kierunek/zawód cukiernik, mam rodziców, dwóch braci i chłopaka mam też dwa zwierzaki w domu, 13-letniego sznaucera i 2-letniego jeża pigmejskiego. Z zainteresowań jest niewiele.. i to serio można policzyć na palcach jednej ręki, w sumie jednego palca, moim takim największym i za tym jedynym zainteresowaniem jest makijaż. Myślę że jak na pierwszy raz z informacji typowo o mojej osobie w skrócie powiedziałam najważniejsze rzeczy. 

Kwestie Organizacyjne: 

Blog nie będzie miał jednej właściwej tematyki typu makijaż, podróże i książki, będę pisała o tym czym będę się chciała z wami podzielić jak i o tym czego wy byście się chcieli dowiedzieć. Rozwinięcie jakiegoś wątku który już padł, moje zdania na konkretne tematy. 
(.) Systematyki wstawiania postów na chwilę obecną nie jestem w stanie określić ze względu na to że nie wiem jak będzie wyglądał mój plan w szkole, ale na czas wakacji postaram się aby coś ciekawego pojawiało się około 2-3 razy w tygodniu. 

Myślę że to na tyle, jeżeli dotrwaliście do końca wiedzcie że jestem wam wdzięczna i oczywiście zachęcam do zostania na dłużej. 

Prowadzisz swojego bloga? zostaw link w komentarzu! na pewno zajrzę i być może również zostawię coś po sobie. 

zapraszam na mojego instagrama ---> https://www.instagram.com/aletonaprawde_ja_/

Komentarze

  1. Pierwszy post. Wow! No cóż życzę powodzenia. I zazdroszcze jeza pigmejskiego, sama bardzo cce miec swojego! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w niedalekiej przyszłości pojawi się coś własnie o jeżach i wtedy zdecydujesz się na kupno bądź adopcje ♥

      Usuń
  2. Powodzenia ! Cierpliwości i wytrwałości. Będę zaglądać od czasu do czasu:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa wsparcia mam nadzieje że będzie dokładnie tak, zapraszam bardzo serdecznie i oczywiście również będę zaglądać również do ciebie! ♥

      Usuń
  3. Witamy w Blogosferze i życzę powodzenia w blogowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ! i zapraszam, zostań ze mną na stałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie ;)! Powodzenia i wytrwałości ;)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mam nadzieje że wedle zapowiedzi tak własnie będzie, dziękuje! i zapraszam do obserwowania tak jak zrobiłam to ja! ♥

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuje! zapraszam do obserwacji
      oczywiście już jestem obserwatorką twojego cudownego bloga! ♥

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zapraszam do obserwowania za każdą obserwacje się odwdzięczam tym samym ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl