Bielenda Carbo Detox

Cześć, witajcie! dzisiaj kolejna recenzja tym razem produktu pielęgnacyjnego!
dzisiaj pod lupę weźmiemy maskę węglową firmy bielenda.
zacznijmy więc gdzie i za jaką kwotę możemy ją dostać, ja swoją maskę kupiłam w drogerii rossman za około 3 zł ( niestety nie pamiętam czy była to promocja czy cena regularna ) myślę że większość z nas słyszała już o zastosowaniu węgla w pielęgnacji szczególnie do usuwania wągrów. Przyjrzyjmy się masce którą ma nam do zaoferowania firma bielenda  
producent na opakowaniu po pierwsze informuje nas że jest to maska oczyszczająca czyli ma na celu oczyścić naszą twarz z pozostałości makijażu ale również tego co znajduje się w naszych rozszerzonych porach. Kolejnymi działaniami tej maski jest odświeżenie skóry, zwężenie porów oraz detoks. 
Co więc z zapewnień producenta jest faktem? 
Ja maskę robię około 2 razy w tygodniu, cera jest oczyszczona, gładka, po dłuższym stosowaniu faktycznie widoczne jest zwężenie porów, czyli zapewnienia producenta są słuszne 
Czy opłaca się kupić taką maskę?
Takich masek na rynku jest mnóstwo i tych co się spłukuje i takich które odchodzą płatami, jeżeli jesteście z tych co mają wrażliwą cerę zdecydowanie polecam właśnie tą opcje mniej bolesna i skuteczne! 
Jedno opakowanie na jeden raz? czyli jak to jest z tą wydajnością
Absolutnie! jedno opakowanie (saszetka) w moim przypadku starcza na około 3-4 razy czyli jest to koszt około 3 zł na tydzień. 
Jak stosować?
Ten typ maski jest do spłukania czyli 
1. Na skórę po demakijażu nakładamy maskę. 
2.Trzymamy ją na twarzy około 15 min. 
3. Po 15 minutach spłukujemy a twarz lekko wycieramy czystym ręcznikiem. 



Przejdźmy więc do podsumowania..
Przełożenie ceny do działania produktu jest niesamowite, 3 zł za tydzień kuracji węglem aktywnym.

Zapewnienia producenta są prawidłowe i efekty widoczne 

Zapach produktu jest tak śliczny że używanie produktu jest przyjemnością 

Super dostępność i naprawdę przystępna cena 

Jestem zdecydowanie zadowolona z tego produktu, i na pewno sięgnę po niego jeszcze nie raz!

jeżeli używałyście tej maski dajcie znać co o niej sądzicie, a jeśli macie jakieś swoje ulubione produkty z węglem aktywnym śmiało piszcie o nich w komentarzu.

Zapraszam do obserwowania i komentowania 
do następnego! ☺♥



Link do ostatniej recenzji---> https://gabriellamov.blogspot.com/2017/08/recenzja-tuszu-freedom.html 

Link do mojego instagrama---> https://www.instagram.com/aletonaprawde_ja_/

Kontakt prze e-mile---> gabrysia09leonczak@interia.pl

Komentarze

  1. Akurat tej maseczki używałam nie raz i jestem z niej zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również podołała swoimi możliwościami ☺

      Usuń
  2. Zastanawiałem się nad nią w rossmannie, ale ma substancje zapychające i rakotwórcze, więc jestem na nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie zauważyłam tego typu rzeczy, sprawdza się przynajmniej u mnie super,świetnie oczyszcza ☺

      Usuń
  3. Wiele już pozytywnych recenzji czytałam, muszę je w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ją często używam, jak dla mnie świetna maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście wydajność jest niesamowita jak na tylko 3 zl. Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim przypadku starcza na około 3-4 razy w tyg a jeżeli ktoś nie nakłada grubej warstwy to myślę że nawet na więcej ☺

      Usuń
  6. Pozytywna recenzja zachęca do zakupu :)
    Na pewno przetestuje!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam i jestem calkiem zadowolona

    obserwuje i liczę na to samo ;)
    fancyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szukałam w moich okolicach tj maseczki :) naoglądałam się na insta :D nie podrażnia skóry?

    https://neoimiapolskiebrytyjczyki.blogspot.com/2017/08/kot-w-worku-wersja-wrzesniowa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, zdecydowanie nie jest bardzo delikatna i nazwijmy to "łaskawa" dla naszej cery ♥

      Usuń
  9. Bardzo fajnie piszesz, zapraszam do mnie: https://nieidealnatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, każda taka opinia niesamowicie buduje chęć do dalszej pracy!♥

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. u mnie również należy do ulubieńców pielęgnacyjnych ☺

      Usuń
  11. Na pewno wypróbuje te maseczkę:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że się sprawdziła! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również się cieszę i polecam sprawdzić na własnej skórze :)

      Usuń
  13. Jakiś czas nie widziałam, żeby ktoś o tej masce pisał. Miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka mała rzecz a cieszy :) Też z pewnością ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha w przypadku kobiet to stara dobra norma, małe a cieszy nie ważne czy kosmetyk czy biżuteria, zawsze jest uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  15. Fajne, ale mam już swoje ulubione maseczki :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze może znaleźć kolejnego nowego ulubieńca, polecam spróbować! :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię tą maseczkę, ale wolę wersję dla skóry suchej i wrażliwej :) Kupuje na Cocolita za 2.90 zł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

https://gabriellamov.blogspot.com/2017/08/bielenda-carbo-detox.html

https://gabriellamov.blogspot.com/

Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl